Monday, October 20, 2008

Mop Girl - tukang mop pigi hari kemarin jadi live saver..



emm.. yang di bawah tu ditulis beberapa hari yang lalu, sudah juga ku edit tu video tapi cuman cutscenes jak bah bukan apa-apa (masih juga malas... kwang3x). Kalau ada sikit rajin cutscene kedua nanti akan ku buat XP hehehe..




Ada satu ini cerita Jepun, dia guna idea dari cerita org putih yang buli balik pigi kemarin asal terjumpa mayat untuk selamatkan nyawa. (Entah apa-apa la bah barang structure ayat, jan kamu anak2 kicil ikut aa nanti fail BM ku tidak mau betanggung jawab). Apakah tajuk dia tu.. Lupa plak. Tapi cerita ni tidak la seserius itu cerita urang putih bah, ini memang la kin ketawa punya. Lagipun yang aku paling suka tu actress dia bah cantik cumil. Hehehe.. na kah melalut lain tampat sudah cerita sa ni.

Anyway tajuk ini drama Mop Girl, bukan juga salah translate mimang la tajuknya tu. Cerita penyiasatan campur komedi (memang ku suka cerita begini). Sebenarnya ku ada satu lagi ba web drama review tapi malas sudah ku mo edit video ni sekarang banyak keraja. Lagipun malas mo taip English. Jadi oleh kerana ku malas pemacam kalau kita tinguk sajalah sedutan drama ini? lama-lama siiiiiiiiikit... Tidak juga penuh la (jan la kamu mengharap ya). Mari kita tengok sedutan drama ini dan ketawa sama-sama..

Sedutan Episode ke - 2 (sila tinuk kalau suka pigi kadai beli. macam teda di speedy tapi kadai video kesayangan ku ada pula tu hehehe.. sbb tu ku sayang tu kadai).

0 comments:

  © Blogger template Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP